Cool Widgets

Sunday, March 13, 2011

malam - malam.(taip subuh tadi, br boleh publish.. T.T)

peace be upon u..

tak tahu nak tulis apa.
khawatir akan melalut.
khawatir akan menyakitkan orang.
been busy lately.
ditambah dengan mood ting-tong.
=__='
tapi, ada dua perkara yang membuatkan aku agak rilek sekarang - bf dan bff.
jangan risau, bukan nak bercerita tentang bf.
bukan juga soal bff.
cukup sekadar nak menyatakan bahawa, mereka buat aku yang serabut sekarang menjadi tak berapa serabut. -- ouh, terima kaseh untuk ini, >,<


aku nak tulis ni je,

“There comes a point in life when you get tired of chasing everyone and trying to fix everything, but it’s not giving up. It’s realizing you don’t need certain people and the drama they bring.”

ini peringatan untuk diri sendiri juga.
mama selalu pesan, tapi aku selalu lupa. - pang!

dan, aku sedar tentang sesuatu malam ni,
Words can break hearts — actions shatter them.







p/s :: My back is not a voicemail, say it to my face.




No comments:

Post a Comment