Cool Widgets

Wednesday, January 12, 2011

laki bini

peace be upon you..








laki bini..

macam mana ye nanti kalau saya berlaki

macam mana dia treat saya

risaulah.. risau ni

nanti, ada tak masa dia untuk saya

bayangkan.........

siang kerja dan ngopi dengan member-member..

malam buat kerja lagi, kalau dapat laki yang suka berfutsal, macam mana?

pulang ke rumah dah penat..

agak-agak kalau saya slowtalk dengan dia time da penat, reaksi die macam mana?

memang saja cari nahas la kan..

kalau benda ni berlarutan, tak ke dia cari extra wife nanti..

saya tak boleh terima..

masa untuk saya tiada, ada hati nak cari extra wife..

apa yang dia fikirkan? ada fikir tentang saya?

kalau ada anak, mungkin ini tak menjadi masalah..

tapi, kalau dah hari-hari masa untuk isteri cuma 30 minit,

saya rasa saya buat bayi tabung uji..

buat banyak-banyak.. sebab saya memang nak anak banyak-banyak untuk isi rasa sunyi..

biar agak-agak boleh form 1 team futsal ke atleast..

pastu lawan dengan team saya punya laki..

HOHOHOHO..

saya family type punya orang..

dan saya tak berapa ngam dengan orang yang abaikan keluarga dia sewenang-wenang..

saya harap saya tak dapat laki yang membiarkan saya sendiri..

bila saya dah jadi bini orang nanti..

oh, dan saya harap juga, yang laki saya nanti..

jenis orang yang senang untuk slowtalk dan bercerita-ceriti..

jenis yang ambil berat tentang saya dan anak-anak saya hari-hari..

sudah 21 tahun saya hidup dalam keluarga berpoligami.. yang harmoni..

dan dah 21 tahun saya kenal apa itu erti kasih yang harus dibahagi..

dan sebagai konklusi, saya tak mahu diri saya dipoligami.. 

keperluan kasih saya dibahagi..

ok encik suami??

harap anda mengerti..










































"sape tak sayang laki oiii"






2 comments: